Tuesday, February 22, 2011

EDISI GEMPAK BERISI NAMPAK

Tahun 2011 menjanji kan azam & tekad baru..Masing2 ada azam baru..Kadang2 2 ada yang tak pasang azam pun ada..Contoh nya macam aku la..hehe..Jangan marah tau..Aku ada sebab tertentu kenapa aku tak pasang azam tiap2 taun..Yang 2 biar la di jadi kan rahsia..Banyak kebaikan kalau kita memasang azam baru untuk memaju kan diri & hidup kita masing2..Sebagai contoh untuk kali ini, aku sangat berbangga dengan azam2 yang telah di laksana kan oleh PROTON..Bukan setakat azam yang di ucap tetapi di bukti kan dengan bukti2 yang sahih lagi tulen..Proton telah melaksana kan azam2 mereka untuk masa hadapan demi negara & rakyat Malaysia serta memberitahu dunia sebenar nya kita semakin rapat untuk mengekori 'dunia' mereka yang telah berjaya dalam azam masing2..Hasil nya mari lah kita sama2 hayati produk Proton untuk masa akan datang..


Rambut ja sama itam, tapi citarasa  kita semua berbeza..Mungkin ada yang dah terliur bila melihat produk baru Proton ni..Pesan aku kepada rakan2 hanya la banyak2 bersabar dulu sementara menanti lampu hijau dari Proton..Peace No War!!!

No comments:

Post a Comment