Tuesday, January 25, 2011

OLD TIMER KA OLD SKOOL KA OTAI

Sanggup ka rakan2 semua nak antaq mak bapak a.k.a. orang tua kita masuk umah kebajikan orang tua2??Kejam sunguh kalau rakan2 semua ada niat macam 2..Bawa2 la tobat kalau ada rakan2 aku kat luaq yang macam 2..Opppssss!!!!sori..Terlebih sudah..hehe..Tadi 2 just nak nasihat ja k, bukan nak beleter pun..Arap2 semua jangan ambik ati la..Sebenar nya tujuan aku ari ni ada la nak mengajak semua rakan2 aku memperingati sejarah silam..maksud aku ingat kembali keta2 lama (antik)..Bukan orang lama tau..Nak tau apa keta lama yang aku maksud kan 2 sila ikuti cerita aku di bawah..




Keta2 lama x pa la kalau rakan2 semua nak antaq p 'Bengkel Kebajikan Keta Tua2'..Macam orang juga, cukup time ja mesti kena macam2 penyakit..Keta2 lama ni pun macam 2 juga la..Macam2 ragam dia dok uat nanti..So yang lama x semesti nya di lupa kan terus..Biaq pun dah masuk bengkel kebajikan..Jangan sama kan orang tua kita ngan keta lama pulak..Peace No War!!!

No comments:

Post a Comment