Monday, February 7, 2011

CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG

Penuh makna mendalam serta tersirat dan tersurat perkataan Cemerlang, Gemilang dan Terbilang..Cemerlang ka kita?Gemilang ka kita?Terbilang ka kita?..Bagi aku semua soalan 2 aku jawab 'Ya Sudah Semestinya'..Sebenar nya kita dah capai semua 2 dalam negara Malaysia..Cuma pemikiran kita ja yang belum terbuka untuk menerima semua kenyataan itu..Aku memilih PROTON kali ini untuk mengambil sebagai contoh yang kita sebenar nya sudah berjaya & maju ke depan..Beberapa keluaran Proton yang bagi aku terbaik dari segi reka bentuk luaran keta2 yang telah di keluarkan..Selamat menilai..




Rakan2 semua setuju ka dengan pendapat & pandangan aku??Rambut sama itam tapi ati lain2 rasa..Tepuk dada tanya keta pa yang cantik??8-) Peace No War!!!

No comments:

Post a Comment