Friday, January 28, 2011

HTR - HIDUP TERUS REMAJA

Kalau di tanya pada semua orang d dunia ini mesti mereka x mau jadi tua..Kalau boleh nak nampak remaja ja selalu..Baru nampak vouge, seksi, bergetah & mengancam..Boleh ka H.T.R. membantu orang2 yang bercita2 hendak Hidup Terus Remaja..Jawapan aku dah tentu la boleh kalau setakat nak hidup nampak remaja..Kalau nak diri macam remaja memang aku x boleh nak tolong..Awal2 pak cik dah lari dulu..Jangan seksa diri anda semua untuk jadi remaja sampai sanggup p bedah plastik la kaca la, letak botox la botol la..Semua 2 mengarut..Aku akan kongsi dengan rakan2 semua cam mana nak 'Hidup Terus Remaja'..Jom ikut aku..


Honda Accord Type-R & Euro-R
  • Terdapat 1 keluaran Accord Type-R dan 2 keluaran Accord Euro-R
  • CH1 Accord Type-R (1998-2003)
  • CL1 Accord Euro-R (1998-2003)
  • CL7 Accord Euro-R (2003-2007)

Honda Integra Type-R

  • Terdapat 2 keluaran Integra Type-R
  • DC2 Integra Type-R (1995-2000)
  • DC5 Integra Type-R (2001-sekarang)

Honda NSX Type-R

  • Terdapat 2 keluaran NSX Type-R
  • NA1 NSX Type-R (1992-1994)
  • NA2 NSX Type-R (2002-2005)



Hidup anda Terus Remaja dengan Honda Type-R..2 petua aku kat rakan2 semua..Kalau boleh amal selalu petua yang aku bagi ni..Insyallah mesti remaja selalu sampai bila2..Peace No War!!!


No comments:

Post a Comment